Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen

Vi begynder dog først, når du har accepteret det.

Indholdsområde

 
<< Tilbage til oversigt

Cirkelprogram 12 min 2


Dette er et let cirkeltræningsprogram. Du skal skiftevis være aktiv i 15 sekunder og holde pause i 15 sekunder. Brug pauserne til at blive klar til næste øvelse. I hver runde skal du lave 8 øvelser, og der er 3 runder i alt. Hele programmet tager 12 minutter.

Træningstid: 12 min
Antal øvelser: 7
Fold alle ud
/
Fold alle ind
Returløb
Beskrivelse

Markér to punkter med 3-5 meter imellem. Løb med hurtige retningsskift mellem disse to punkter.

    Liggende bensving med bøjede ben
    Beskrivelse

    Lig på ryggen med benene løftet til 90 grader i knæ og hofte og med armene på gulvet strakt væk fra kroppen. Hold benene bøjet og lad benene samlet falde ud til den ene side. Løft dem op til lodret igen, lad dem falde ud til den anden side og løft dem tilbage til lodret. Hold så vidt muligt skuldrene i gulvet under øvelsen.

      Skyggeboksning
      Beskrivelse

      Lav hurtig skyggeboksning med så mange forskellige slag, som du kan finde på. Bevæg samtidig fødderne og lav finter og kropsrulninger.

        Rygstrækninger skrå
        Beskrivelse

        Lig på maven med hænderne ud for ørerne uden at holde fast. Løft overkroppen og træk bagud til den ene side med albuen. Vend tilbage til udgangsstillingen og gentag med den modsatte side.

          Returløb
          Beskrivelse

          Markér to punkter med 3-5 meter imellem. Løb med hurtige retningsskift mellem disse to punkter.

            Dips på stol
            Beskrivelse

            Sid på en stol med fødderne på gulvet. Skyd kroppen frem så den støttes på strakte arme på stolen. Sænk derefter kroppen ved hjælp af armene indtil der er en ret vinkel i albuerne. Vend tilbage til udgangsstillingen.

              Skyggeboksning
              Beskrivelse

              Lav hurtig skyggeboksning med så mange forskellige slag, som du kan finde på. Bevæg samtidig fødderne og lav finter og kropsrulninger.