Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen

Vi begynder dog først, når du har accepteret det.

Indholdsområde

 
<< Tilbage til oversigt

Cirkelprogram 15 min 8


Dette er et meget hårdt cirkeltræningsprogram. Du skal skiftevis være aktiv i 35 sekunder og holde pause i 10 sekunder. Brug pauserne til at blive klar til næste øvelse. I hver runde skal du lave 5 øvelser, og der er 4 runder i alt. Hele programmet tager 15 minutter.

Træningstid: 15 min
Antal øvelser: 5
Fold alle ud
/
Fold alle ind
Boks hop
Beskrivelse

Stå foran en forhøjning. Sæt af med samlede ben og land på forhøjningen. Ret kroppen helt ud og hop ned på gulvet igen.

    Benløft med saksebevægelse
    Beskrivelse

    Lig på ryggen med hænderne under ballerne og benene strakt. Det ene langs gulvet og det andet 45 grader over gulvet. Lad benene bytte plads. Vend tilbage til udgangsstillingen.

      Knæløft med slag
      Beskrivelse

      Løb på stedet med høje knæløftninger. Oversiden af låret skal være vandret ved hvert knæløft. Samtidigt laves slag lige frem med armene. Når højre knæ er oppe, laves slag med venstre arm osv.

        Reaktionsøvelse
        Beskrivelse

        Lig på maven med armene strakt op over hovedet. Sæt hænderne i gulvet ud for skuldrene og før benene igennem armene, så man ender på ryggen med armene strakt op over hovedet. Herefter laves bevægelsen modsat, så man igen ligger på maven.

          Foldekniv
          Beskrivelse

          Lig på ryggen med armene strakt over hovedet. Med strakte arme og let bøjede ben føres hænder og fødder sammen. Vend tilbage til udgangsstillingen.