Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen

Vi begynder dog først, når du har accepteret det.

Indholdsområde

 
<< Tilbage til oversigt

Cirkelprogram 12 min 5


Dette er et hårdt cirkeltræningsprogram. Du skal skiftevis være aktiv i 30 sekunder og holde pause i 15 sekunder. Brug pauserne til at blive klar til næste øvelse. I hver runde skal du lave 4 øvelser, og der er 4 runder i alt. Hele programmet tager 12 minutter.

Træningstid: 12 min
Antal øvelser: 4
Fold alle ud
/
Fold alle ind
Returløb
Beskrivelse

Markér to punkter med 3-5 meter imellem. Løb med hurtige retningsskift mellem disse to punkter.

    Liggende bensving
    Beskrivelse

    Lig på ryggen med benene strakt lige op i luften og med armene på gulvet strakt væk fra kroppen. Hold benene strakt og lad benene samlet falde ud til den ene side. Løft dem op til lodret igen. Gentag til modsat side. Hold så vidt muligt skuldrene i gulvet under øvelsen.

      Step-ups
      Beskrivelse

      Stå ret op og ned på gulvet bag en forhøjning. Træd op på forhøjningen som på et trappetrin med ryggen ret. Vend tilbage til udgangsstillingen og gentag med det andet ben.

        Rygstrækninger med crawl
        Beskrivelse

        Lig på maven med den ene arm strakt ned langs siden og den anden arm strakt over hovedet. Løft og sænk overkroppen samtidigt med at armene bytter plads. Gentag i modsat retning.