Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen

Vi begynder dog først, når du har accepteret det.

Indholdsområde

 
<< Tilbage til oversigt

Cirkelprogram 15 min 4


Dette er et moderat hårdt cirkeltræningsprogram. Du skal skiftevis være aktiv i 20 sekunder og holde pause i 10 sekunder. Brug pauserne til at blive klar til næste øvelse. I hver runde skal du lave 6 øvelser, og der er 5 runder i alt. Hele programmet tager 15 minutter.

Træningstid: 15 min
Antal øvelser: 6
Fold alle ud
/
Fold alle ind
Skyggeboksning
Beskrivelse

Lav hurtig skyggeboksning med så mange forskellige slag, som du kan finde på. Bevæg samtidig fødderne og lav finter og kropsrulninger.

    Foldekniv bøjet
    Beskrivelse

    Lig på ryggen med armene strakt over hovedet. Mens benene bøjes, føres hænderne langs ydersiden af benene og rører fødderne. Vend tilbage til udgangsstillingen.

      Returløb
      Beskrivelse

      Markér to punkter med 3-5 meter imellem. Løb med hurtige retningsskift mellem disse to punkter.

        Maveliggende benløft
        Beskrivelse

        Lig på maven med armene langs siden. Løft benene i roligt tempo fri af gulvet så højt som muligt. Vend tilbage til udgangsstillingen.

          Skyggeboksning
          Beskrivelse

          Lav hurtig skyggeboksning med så mange forskellige slag, som du kan finde på. Bevæg samtidig fødderne og lav finter og kropsrulninger.

            Dips på stol
            Beskrivelse

            Sid på en stol med fødderne på gulvet. Skyd kroppen frem så den støttes på strakte arme på stolen. Sænk derefter kroppen ved hjælp af armene indtil der er en ret vinkel i albuerne. Vend tilbage til udgangsstillingen.