Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen

Vi begynder dog først, når du har accepteret det.

Indholdsområde

 
<< Tilbage til oversigt

Cirkelprogram 15 min 6


Dette er et hårdt cirkeltræningsprogram. Du skal skiftevis være aktiv i 30 sekunder og holde pause i 15 sekunder. Brug pauserne til at blive klar til næste øvelse. I hver runde skal du lave 5 øvelser, og der er 4 runder i alt. Hele programmet tager 15 minutter.

Træningstid: 15 min
Antal øvelser: 5
Fold alle ud
/
Fold alle ind
Sjippe
Beskrivelse

Sjip i højt tempo med forskellige kombinationer. Kan du ikke sjippe, så lav f.eks. løb på stedet som alternativ.

    Mavecykling
    Beskrivelse

    Lig på ryggen med benene strakt lige over gulvet og hænderne ud for ørerne uden at holde fast. Før den ene albue sammen med det modsatte knæ mens benet bøjes. Vend tilbage til udgangsstillingen og gentag med modsatte albue og knæ.

      Burpees
      Beskrivelse

      Fra stående flyttes kroppen til maveliggende. Løft hænderne fra underlaget inden der returneres til udgangspositionen hvor der afsluttes med et hop. Hændernes placering under hoppet er valgfri.

        Skyggeboksning
        Beskrivelse

        Lav hurtig skyggeboksning med så mange forskellige slag, som du kan finde på. Bevæg samtidig fødderne og lav finter og kropsrulninger.

          Rygstrækninger med crawl
          Beskrivelse

          Lig på maven med den ene arm strakt ned langs siden og den anden arm strakt over hovedet. Løft og sænk overkroppen samtidigt med at armene bytter plads. Gentag i modsat retning.