Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen

Vi begynder dog først, når du har accepteret det.

Indholdsområde

 
<< Tilbage til oversigt

Cirkelprogram 15 min 7


Dette er et meget hårdt cirkeltræningsprogram. Du skal skiftevis være aktiv i 35 sekunder og holde pause i 10 sekunder. Brug pauserne til at blive klar til næste øvelse. I hver runde skal du lave 5 øvelser, og der er 4 runder i alt. Hele programmet tager 15 minutter.

Træningstid: 15 min
Antal øvelser: 5
Fold alle ud
/
Fold alle ind
Squat jumps
Beskrivelse

Sæt hænderne i hoften. Bøj i knæ og hofter til lårene er ca. vandret (squat). Sæt kraftigt af og lav et lodret spring.

    Foldekniv diagonal
    Beskrivelse

    Lig på ryggen med armene strakt over hovedet. Med strakt arm og let bøjet ben føres den ene hånd til modsat sides fod. Vend tilbage til udgangsstillingen og gentag med modsat fod og hånd.

      Dive bomber armstrækninger
      Beskrivelse

      Sæt både hænder og fødder i gulvet i mere end en skulderbreddes afstand. Hoften er bøjet, enden skudt i vejret og armene er en lige forlængelse af overkroppen. Bøj i armene, så hovedet dykker ned mod gulvet. Når hovedet er nede ved gulvet, sænkes hoften mod gulvet samtidigt med at armene strækkes og hovedet fortsætter frem og op mod loftet. Herfra laves bevægelsen i modsat retning og endes i startpositionen.

        Deck squat
        Beskrivelse

        Stå ret op og ned med en håndvægt holdt af begge hænder ud for brystet. Bøj i benene til bagdelen rammer gulvet. Fortsæt helt ned til rygliggende med benene strakt. Lad håndvægten forsætte til den rammer gulvet over hovedet. Sving derefter håndvægten over hovedet og skyd den fremad mens kroppen rejses op til stående igen.

          Rygstrækninger med bokseslag
          Beskrivelse

          Lig på maven med hænderne flettet under hagen. Løft overkroppen og boks et slag lige frem med først den ene hånd og så den anden hånd. Sænk overkroppen.